.

.

نمایشگاه توانمندی های اقتصادی و فرصت های سرمایه گذاری استان کرمانشاه بعد از ظهر روز گذشته 22 آذر در محل نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه واحدها وابسته به پارک علم و فناوری کرمانشاه حضوری فعال دارند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، این نمایشگاه با حضور حسین میرشجاعیان و محمدرضا فیاض معاونان وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت صنعت، معدن و تجارت ، اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه، سفرا و رایزنان اقتصادی کشورهای افغانستان، پاکستان و هندوستان و تجار و بازرگانان عراق شروع به کار کرد. 

ساینا سلامت، جهان زرکاوان، ابزار سازان درمانگر، اسلوب صنعت پارس، صنعت سازان سولار زاگرس، ناظران همسان ساز غرب، تکین لیان پارس، رابین خدمات مهرساد، هشیار صنعت اورامان، توان صنعت نوین، موسسه پژوهشی کاربردی بیستون کوشیار، شرکت تعاونی زنان دیار غرب، مهر فناوران تابش، شرکت تعاونی رسن، جهان باتری غرب، سانا صنعت ماندگار، شرکت دانش بنیان آتیه سازان الکترونیک، سایه خورشید بدر و داده پردازسپهرگستر زاگرس از جمله شرکتهای استارت آپی پارک علم و فناوری کرمانشاه هستند که در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای فناورانه خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در مراسم افتتاح این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت های استان به سرمایه گذاران است.

نعمت الله حقیقی، اتحاد ایجاد شده بین بخش خصوصی و دولتی را زمینه ساز برگزاری این نمایشگاه دانست و افزود: برگزاری این نمایشگاه رویداد کم نظیری برای استان کرمانشاه محسوب می شود که باید به خوبی از آن استفاده کنیم.

در نمایشگاه توانمندی های اقتصادی 70 واحد تولیدی استان کرمانشاه در 2 هزار و 500 متر مساحت توانمندی های خود را به نمایش گذاشته اند.

این نمایشگاه تا ٢٤ آذر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی واقع در پارک شاهد پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.

خوانده شده 1480 آخرین ویرایش در یکشنبه, 28 آذر 1395 ساعت 02:54

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک